Afsluiting in Legian - Reisverslag uit Legian, Indonesië van Jacco en Natascha - WaarBenJij.nu Afsluiting in Legian - Reisverslag uit Legian, Indonesië van Jacco en Natascha - WaarBenJij.nu

Afsluiting in Legian

Door: Jacco & Natascha

Blijf op de hoogte en volg Jacco en Natascha

07 April 2013 | Indonesië, Legian

Na ons vertrek vanuit Gili stond onze chauffeur ons op te wachten, we reden in een kleine twee uur naar Legian. Terug naar het massatoerisme, de bewoonde wereld! Legian, Kuta en Seminyak, het is allemaal aan elkaar gegroeid en het verkeer is ontzettend druk. Je merkt dat de infrastructuur niet gebouwd is voor zoveel toerisme. Maar wij hadden lekker een hotel wat achteraf, keurig en de eigenaren kwamen uit Frankrijk.

We hebben nog lekker genoten van de plaatsen hier, het eten is overal goed, veel live muziek en de golven zijn huizenhoog. Blijft een hele klus om door de branding heen te zwemmen maar als je dat eenmaal gelukt is, weet je niet waar je het zoeken moet met die hoge golven!! Goed kunnen zwemmen is noodzakelijk.

Gisteren zijn we nog in een enorm zwempak geweest, Waterbomb Bali, Kuta. Man, man wat een hoge en harde glijbanen!!! Bij de attractie Climax wordt je in een capsule geplaatst waarna een valluik losgaat onder je en je gewoon naar beneden stort. Neem van mij aan, ik kneep hem! En ik heb echt bange mensen bezien, maar als je dan eenmaal gaat is het geweldig!!!! Leuk om een in een echt waterpark te zijn, eerste keer voor ons.

De reis zit erop, spullen zijn gepakt en de taxi komt zo. Het was weer een bijzondere ervaring, we hebben genoten en tot september. Dan vanuit Sri Lanka!!!

Jacco en Natascha.

• 08 April 2013 - 13:19